tisdag 21 juni 2011

Gott och blandat…

Hej gott folk.

Nyheter kommer fortfarande in i butiken och jag tänkte visa några av de sista.

9

Denna har funnits ett tag men jag har inte visat den innan.

Kan ni se vad det är för något???

Just, en snygg upphängningsanordning till trädgårdsslangen. Den blir som ett smycke mot husväggen, 529 kr.

5

Kunder har efterfrågat den nya isblå färgen på skålar och annat och nu har de kommit in, 45 kr skålen som vanligt.

7

Här är den i bakskålarna, 89 kr för den minsta, 169 kr för mellanstorleken och 189 kr för den allra största.

6

Här i den härligt gröna färgen….det är bara att sätta igång att baka. Eftersom denna serie är tillverkad i stenugnsgods så tål den både ugn och frys.

4

Nya snygga underlägg på fötter i en grönrostig färg, 199 kr. Snygg att ställa en glaskupa på b.la.

8

Något för den pyssliga, stenciler i plåt med nummer 0-9 för 149 kr. Perfekta att ha som dekoration eller faktiskt använda dem och göra siffror på både det ena och det andra :-).

1

En av de nya skyltarna fick lov att följa med mig hem. Jag ställde den ovanför vedspisen och den såg ut som den nästan alltid skulle ha stått där, 189 kr. ( snygg styling av mig och inte ta bort grytlocket, hahahahaa).

2

En annan efterfrågad skylt har varit av den mera glassiga sorten på cupcakes eller muffins, 149 kr.

10

En ny  vinskylt i mera diskreta färger, den ser rätt liten ut på bild men är ganska så stor, 149 kr.

11

Sist OCH även minst, men naggande god är en skylt som jag faktiskt är lite extra stolt över då jag propsat om att de skulle ta fram just en skylt som det stod Skafferi på. Och jag tror att den sålt otroligt bra dessutom eftersom när jag skulle beställa den på Formex i januari så var den totalt slutsåld! Men nu har den kommit till min butik, 49 kr och bara sååå charmig.

Önskar er en fortsatt trevlig vecka…och jisses amalia…det är ju faktiskt midsommarafton på  fredag.

Stoppknappen…någon?

P & K

Melinda

6 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Det var många fina saker och trevliga skyltar, Trevlig midsommar:) Christina

Johanna Stålros sa...

Så snygga skyltar! Kram Johanna

topdesign sa...

Jasså du har äntligen fått den! :).
är det något annat på önskelistan kära Melinda?? Vi hörs snart så kommer vi upp o visar höstsortimentet!!

Trevlig midsommar!
Kram Lena

Lotta sa...

Gillar alla skyltar!! Mums!! Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Många fina saker du har i butiken.

Hoppas att du får en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

såå snygga saker. slanghängarn var verkligen super!
Kram