torsdag 28 juni 2012

Loppis på Rådhustorget…

Hejsan.

Nu på lördag den 30/6 så är det loppis på Rådhustorget (utanför butiken)mellan kl. 10.00-14.00. Det finns fortfarande några bord kvar att hyra för 100 kr, finfina gammeldags torgmarknadsstånd med rödvitrandiga tak. Om ni är intresserade så hör av er till Butik femminile på telnr. 0225-50999.

I butiken har det också kommit in en massa nyheter, visar lite här nedan.

1

Ljuvliga termosar i plåt i härligt somriga färger, 179 kr st. Den nya skylten också den i somriga färger kostar 159 kr.

2

Närbild på termosen, en snygg relief upptill och nertill i plåten.

3

Nya klockor för 199 kr, diameter 33,5 cm.

4

Eller denna lite mer romantiska i en ljuvlig färg.

6

Världens bästa skylt, hahahaha, 89 kr.

8

Nu är dessa populära skyltar inne igen, 129 kr.

9

Detta är en ny skylt, riktigt bra text där ;-), 89 kr.

7

Småskyltar att sätta inne på toaletten, 49 kr.

11

Även dessa är tillbaka i butik, 89 kr.

10

Runda pajformer, 79 kr.

5

Nya snygga krukor, de stora 129 kr och de mindre 89 kr.

12

Nya sjalar, döskalle och USA inspirerade sjalen 149 kr st, de andra 129 kr.

13

Till sist vill jag bjuda er på den sötaste lilla blombukett jag någonsin fått. Min man plockade den imorse till mig på frukostbrickan  eftersom jag ju fyller år idag, hipp, hipp hurra för mig ;-).

Jag hoppas att vi ses på lördag.

Kraaam på er!

Melinda

8 kommentarer:

fröken knopp sa...

Grattis på din dag Melina!!

Kramar Elin

LantlivsAnette sa...

GRATTIS Melinda !!! Hipp hurra det är din dag idag..sååå mycket fint du har fått in i butiken..!!
Kraaam Anette

G:a Affären sa...

Grattis Melinda!!!
Så gullig bukett du fick till frukostbrickan!
Låter kul med loppis på torget, hittar man inget där så ser jag att du fått in mycket fint i butiken!

Stor och varm grattis-kram till dig fina Melinda!
Cia

Krusidull sa...

Grattiskramar på din dag
Krusidullan

Anonym sa...

Grattis!:)
Vilken mysig butik du verkar ha!
Kommer du att ha öppet lördag 11 aug på "Säterstampen"??:)
Man kanske kunde få med gubben på en liten utflykt isåfall!
Ha en fin dag!
Nettan

Johanna sa...

Älskar SMILE skylten:) Och termosarna var supersöta!

Kram Johanna

mig & alice sa...

Hej Nettan :).

Självklart har jag öppet på Säterstampen och om du frågar mig så är det just den dagen som är absolut mysigast att besöka Säter :-).

Ni är så välkomna så.

Tack ni andra för gratulationerna :-).
Kraaam
Melinda

mig & alice sa...

Hej Nettan :).

Självklart har jag öppet på Säterstampen och om du frågar mig så är det just den dagen som är absolut mysigast att besöka Säter :-).

Ni är så välkomna så.

Tack ni andra för gratulationerna :-).
Kraaam
Melinda