måndag 17 januari 2011

Nya Emaljskyltar…

För alla smaker har det kommit in i butiken.

Visar dem nedan, så håll i hatten…

4

Family Matters, 89 kr.

5

Jooo, den kan nog stämma in på mig :-), 89 kr.

6

Jag har mjölk i mitt kaffe och jag gillar mjölkchoklad bättre än mörk…det tredje alternativet, jaaa, varför inte? :-).

7

Den här däremot är helfestlig tycker jag, 89 kr.

8

Det syns dåligt på bilden men den är faktiskt åt det ljusgröna hållet, 129 kr.

9

Det här tror jag absolut på, ingenting som händer i livet beror på slumpen. 129 kr.

10

Det är ju bra att visa vägen utifall man skulle gå vilse, 89 kr.

11

Snart är det dags att gräva i trädgården igen, 159 kr.

12

Ja, det kanske så det är, iallafall för de som älskar sin trädgård, 159 kr.

13

Den här passar hemma hos mig :-), 129 kr.

14

Likt en registreringsskylt, 129 kr.

15

Denna, 129 kr.

16

Den här texten är så bra, 69 kr.

17

Denna är ej i plåt utan i trä och den ska nog alldeles säkert få flytta hem till mig, 129 kr.

2

Denna tavla är bara så söt, 179 kr. Klicka på bilderna för att se dem i större format.

3

Denna är inte heller helt fel, 179 kr.

1

Den här klockan är helt ljuvlig, 298 kr.

2

Även denna klocka har kommit hem igen, nytt lägre pris, 289 kr.

Sådär, då har jag uppdaterat er lite på nyheterna.

Imorgon så ska jag försöka göra något som jag inte gjort på länge. Om det blir lyckat så får ni kanske se det ;-).

Kraam på er.

Melinda

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Det här var ju faktiskt lite läskigt. Jag skrev mailet till dig, sen kollade jag in det här blogginlägget. "Things happen for a reason" och Conditien ende be som var med på en bild (fast i en bok el dylikt)...det skrev jag ju om i mitt mail. Vad säger man? Jo, Things happen for a reason kanske? ;)
Underbara skyltar Melinda! Vart ska jag sätta dem?? Kram, Annica

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen så fina saker du fått hem,
skulle vilja köpa klockan för 298 och tavlan dream med katten och flickan. Funkar det att du skickar den till mig? Hör av dig.Ha en bra dag.
Kram Theres

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Igen
Såg den underbara vedlåren/köksskåp i förra inlägget med gammal nött panel. Är den tillsalu???

Unknown sa...

Hej!

Från ett inlägg den 3:e augusti 2009 har du ett fint koppställ på bild. Det är tydligen från ett franskt märke. Vad kostar det och vart kan jag få tag på det?

Karin, loofkarin@hotmail.com