onsdag 12 januari 2011

Ibland blir man trött…

Inte sovtrött, utan trött på sig själv och de idéer som flyger runt i skallen.

Igår på min stängda “tisdag” så skulle jag ta tag i och skylta om i butikens fönster och framförallt ta bort resterna efter julen…dvs. 1000 000 granbarr.

5

Efter 2 omskyltade fönster så kom jag nog på  att det vore ju roligt att möblera om lite också, hahaha. Försök att flytta runt en massa skåp och pryttlar utan att det ska  se ut som en bomb briserat…det gåååår inte ;-).

6

(Har fått in dessa populära ljushus igen, 369 kr)

Så idag åkte jag ner tidigt och satte upp min skylt “ursäkta röran” igen och fortsatte. Det börjar snart att arta sig men det blir nog att åka ner tidigare imorgon igen.

7

(Har fått in nya vackra rostiga kronor, 149 kr. Dessa kan man dekorera med nästintill överallt…som här lite slarvigt slängd i en kruka)

Phu….tänk om jag bara kunde göra det jag bestämt mig för att göra och inget annat???

Det är väl det som kallas vara flexibel, va? ;-)

8

Har även fått in dessa vackra vita kottar igen, 179 kr.

10

Åter i butik är också dessa fantastiska vägglyktor, 499 kr.

11

En nyhet är den vackra runda kudden med vitbroderat monogram för 229 kr.

Inväntar flera nyheter som jag visar upp en annan dag.

Tills dess ska jag försöka att hålla mig i skinnet.

Kraam på er.

Melinda

9 kommentarer:

Mjuka sa...

Kan verkligen känna igen mig, ha, ha
Kram Malin

lottens vita och gröna sa...

ahhhhhhh gahhhhhh allt är superfint!!! tänk att det alltid blir kaos brevid poesin...känns igen!!! man får nog aldrig uppleva sann ren lugn poesi, japp vi säger leve den iaf, leeeeeeeeeer!!!
så kul att vi ses då om en vecka ihaaaaaa!!! du, kan du ta med en krona...rostig så fåru pix på mässan, är det ok?
må väl, varmkram lotten

MonaA sa...

Åhhh, jag ser att det är dags för mig att ta en tripp till dig! Sååå mycket fint du visar - vill ha :-)!

Må gott, vi ses säkert snart!

kram kram
Mona

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fint du har fixat och grejat.Vad mycket fina saker du har.Önskar dej en fin dag.Varm kram Rita ♥

Emmas Verden sa...

så mye fint du viser Melinda :) VAKKERT♥..en virkelig nydelig butikk du har :)
ønsker deg en fin dag min venn :)
klem Anne♥

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!!

Så många fina saker i din butik!! o skönt att ha blivit av med alla barr :o)

Ha en fin dag!!

Kram gunilla

Sussi / Sussinghurst sa...

Åhhh, både lyshuset og kronerne er skønne, bare de var mine.

Fräknis sa...

hihi! Jag tror det är många som knner igen sig. Sen kan det ju vara lite bökigare när man flyttar om en butik. Men det var mycket fint som kommit in i din butik. Jag vill verkligen ha den rostiga kronan.

Kramar Malin

linnea-maria sa...

Åh vad mycket snyggt!!! Såna där kronor var ju jättefina :) /Therese