torsdag 5 januari 2012

Idag stänger butiken kl. 15.00…

God Fortsättning till er, hoppas att det nya året ska föra med sig en massa härligheter.

Idag på Trettondagsafton stänger mig & alice kl. 15.00 och imorgon är det stängt.

Men på Lördag kommer min och flera andras butiker i Säter att hålla öppet till kl. 15.00 istället. :-)

262544_1877359815991_1301102601_31632422_3374303_n

(En bild tagen i somras från vår underbara Visbysemester)

Jag själv kommer dock att befinna mig på ett hotellrum med min man…eller hotellrum och hotellrum, det lät ju det ;-).

Vi ska iallafall åka och bo på hotell i Eskilstuna över helgen, ska bli sååå skönt.

Ha det gott alla.

Kraaaaaaaaam

Melinda

 

4 kommentarer:

G:a Affären sa...

Önskar dig er skön vistelse i Eskilstuna!
Kram på dig,
/Cia

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas er helg blev härlig!!

Önskar dig 6 de dina en riktigt god fortsättning på det nya året!

Kramar!

Lollo sa...

Hej Melinda!
Jag läser alltid din blogg och var vid dig och handlade en underbar fin tavla i somras. Minns du att vi pratade om Gotland eftersom jag är därifrån. Nu ser jag på din bild därifrån att det är taget precis där vi bor! I det rosa huset med dom öppna fönstrarna bor vi i !

Hoppas för övrigt ni hade en bra helg i Eskilstuna!

Kram Lollo, Gotland

Lilla huset på prärien sa...

Hej Melinda!

Long time no see. Ville kika in och önska dig en riktigt god fortsättning. Hoppas att det går riktigt bra med din fina lilla butik! :)

Kram Jenny