fredag 23 april 2010

Nya varor…

Har det kommit i massor.

Både riktigt somriga produkter som får en att sukta efter just det, sommar.

Tänkte bara slänga in lite bilder nu på nyheter.

Innan jag gör det så kan jag meddela att vinnaren på dukningstävlingen blev Inredningsbutiken (se förra inlägget). Grattis!!!

21

(små söta zinkurnor, 29 kr)

Men…nu var det ju så att en av alla personer som svarade rätt på 3 frågor och röstade på sitt favoritbord hade chansen att vinna ett presentkort på 2000 kronor i just den butik som de röstat på?

Och vet ni vad…Den som blev framlottad var en tjej som röstat på mitt bord :-).

Så på sätt och vis är jag ju en vinnare ändå :-).

8

Gammeldags cykelkorg, 175 kr ***Vimpel (finns i 3 olika färgställningar) 125 kr ***Prickiga sittdynor ( finns i rött, rosa och grönt) 89 kr st ***Prickigt kuddfodral,  79 kr *** Runt kuddfodral från vänster med pompombollar, 295 kr *** De runda kuddarna till höger med vackert broderi  inkl. dunkuddar 395 kr.

10

Ljuvliga roskrukor i 2 storlekar, denna 199 kr *** Prickig väska 89 kr *** trädgårdssax 69 kr.

11

En helt ny underbar serie där detta är det lilla skåpet, 2250 kr.

12

Så här ser det ut inne i skåpen :-).

En lavendeltvål i en svart järnask 120 kr.

15

Många olika gardiner, just denna kostar 299 kr i 120 cm bredd.

18

Från sagan om Bremen, ko, får, gris och högst upp en tupp, 199 kr.

Så snygga medicinlådor, 149 kr.

20

Nya nätburar, stor 179 kr och denna liten 149 kr.

17

Dessa leksaksvagnar blev jag kär i första gången jag såg dem. De finns i tre storlekar, den stora 425 kr, mellan 325 kr och den minsta (inte med på bild) 225 kr.

Imorgon så har jag 10 % rabatt på alla Mailegkaniner!

Önskar er en härlig helg.

Varma kramar

Melinda

13 kommentarer:

Tanjis sa...

Wow, så mycket fint (som vanligt)!
Gillade varendaste pryl men mest skåpet och de söta leksaksvagnarna!

Otroligt att du inte vann dukningstävlingen, jag tyckte att det bord var snyggast........kanske en klen tröst men i alla fall.
Hade inte varit dumt att vinna presentkort i din butik, grattis til den lycklige!
:)

Mia sa...

Åh va mycke fint du fått in i butiken. Nu lär jag kolla med min syrra, så vi får boka in en tur till din butik snart, och kika på allt fint!

Kram Mia

fröken knopp sa...

Så otroligt mycket fint Melinda!! Blir helt salig..vill ha allt..tihi.. O hade jag bott närmre hade jag helt klart kommit o handlat mailegkanin imon..Kan man aldrig få för många av!!!

Varmaste kramarna Elin

Photo by Maria sa...

Så mycket vackra saker du visar och som vanligt hade jag velat ha allt.. Krukan med rosorna var ljuvlig..

Klart du är en vinnare med av dukningen :-) Grattis..

Kram Mia

Linda sa...

Så många fina saker! Man vill bara shoppa loss :)

Känslans väg sa...

Så mycket fint du fått in. Gissa om jag har lite abstinens...... Det är sådana gånger jag saknar butiken vet du. De där små zinkurnorna är så fina.
Ja, jag tyckte ju förstås att ditt bord var väldigt fint jag, men, men.......
Ha en fin helg Melinda!
Kram Mia

Anonym sa...

Jag vill ha en pojkmaileg!!!
Maila mig bilder please!

Pözz

Levindas Värld sa...

Oooh så mkt fint som trillat in hos dig :)

Va kul för den som vann ett presentkort hos dig!

Hoppas du får en solig och skön helg!

kramis!

Marie - Systrarna sa...

Men så fina saker du har fått in!! Fått och fått förresten, det är väl din goda smak och kunskap i att beställa hem varor som visar sig! Härligt utbud i alla fall!
Ha en underbar dag!
/Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint du har fått in. Tycker inte alls att de hade den finaste dukningen. Det var många som var mycket finare bland annat din.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Outi sa...

Oj, så mycket fint du har i din butik. Otroligt inspirerande!

Kram Outi

Lev Vackert sa...

ps framsidan är klar i fall du vill titta på den, kram

Unknown sa...

Hej Melinda!
Var otroligt länge sedan jag var in här och kikade - men du har lika fina saker som vanligt ser jag! Är i Säter lite då och då i jobbet och tänker på dig varenda gång... Borde ta mig i kragen och komma förbi din affär och hälsa på nån gång!!
Hoppas allt är bra med dig iaf?! Vilken fin bild du hade på dig på msn för den delen!! :)
stor kram/Stina (MKV)