tisdag 30 mars 2010

Tusen tack…

Alla ni som var med och kom med en massa bra ideér och förslag. Verkligen, ni är så himla kreativa och har toppen ideér allihopa, tack :-).

Jag har läst igenom dem både en och tre gånger ska ni veta och verkligen sugit in alla ideér.

1390068356_b4ccc61326_m

Nu har jag ännu inte fått all information om vad som gäller på dukningen….vilket såklart ställer till om än mer  huvudbry för mig.

Tex. måste allt jag dukar med komma ifrån min butik eller inte?

2036327711_2151f4994b

Kan jag välja att duka för hur många eller hur få jag vill?

Detta styr ju som ni förstår en hel del  hur dukningen blir, men jag lovar att jag ska fota när jag är klar och visa er hur det blev :-).

17 

Vinnaren, som vinner en alldels nyinkommen produkt, en fotoram ifrån mig & alice… är … igen…måste jag säga, för hon vann en vinst förra gången jag hade tävling också….Anna-Maria med bloggen Ett rött monogram, GRATTIS till dig!

Om du mailar mig din adress så får du ditt paket på posten.

Om jag inte hinner in med något mera inlägg innan påsken så önskar jag er alla en förhoppningsvis solig och underbar påsk med allt som hör därtill.

En pussipåsk till er.

Melinda

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Melinda! Tack du snälla, en sån fin ram. Jag kom av mig lite här, blev så glad. Ikväll kommer jag och somna med ett lyckligt leende.
Ha en härlig påskvecka
Stora kramen till dig vännen.
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till goa AnnaMaria.Vad skoj.Önskar dej en mysig och härlig påsk vännen Påskkram Rita ♥

Anonym sa...

Grattis AnnaMaria, det var en fin påskpresent till dig

Kram Lena

Willewira sa...

En riktigt GLAD PÅSK till dig också!!

Varm solig påskkram!
Willewira

LantlivsAnette sa...

Åhhhh...din dukning kommer att bli världs bäst, den finaste, det är jag helt säker på !!!
Lycka till, och ha en underbart härlig Påsk vännen
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

TACK !! Idag kom det paket i lådan, och till påsk och allt. Jag är jätteglad, den är så fin. Den står så bra på skänken nu i vardagsrummet, och så fina kort. Dom pyttesmå var för söta.
Tusen tack goa rara du
Önskar dig och din familj en fin och Glad Påsk.
Stora kramen
AnnaMaria

Unknown sa...

Hej Du Rara!
Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig påsk! Kram Petra

Malmkakan sa...

Vad roligt med duknings-tävlingen!
Är helt övertygad om att din kommer bli något alldeles extra...

Glad påsk på dig!

Kram, Cecilia

Inspiration i vitt sa...

ååå så spännande med en dukningstävling. Du är ju proffs Melinda så det kommer att gå galant. Kul att få se sen när du kan visa.
Glad påsk och kram på dig/Ingela

Pilgården-Susanne sa...

Glad påsk! Hoppas du får njuta lite!
Kram Susanne

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul uppdrag du har fått. Så spännande att inte veta så mycket än, men jag tror att du kommer att lösa det med bravur. Ska bli spännande att se hur det blev sedan när du har gjort det.

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!
Kram Ullis

Anna-Maria sa...

Vilken jätte fin blogg. Denna kommer jag att följa!