fredag 4 februari 2011

Nu har ni chansen att göra gott…

Hej alla.

Helgen är här igen och veckorna springer fram fort nu…och bra är väl det så att våren kommer snart :-). Men idag känns våren långt borta när snön åter yr ner igen, bläääh!

En glädjande nyhet är att det kommit in nya smycken och sjalar ifrån Våga. De har dessutom tagit fram ett Alla Hjärtans Dag Halsband som kostar 299 kr och där 25 kr av varje sålt halsband går direkt till en organisation i Nepal som hjälper flickorna där att få ett värdigare liv istället för att ev. behöva prostituera sig.

Så kom igen och visa detta smycke för era respektive så är ni med i kampen för att förändra vardagen för dessa flickor. Och på köpet får ni ju ett vackert smycke :-).

1

Det finns 2 olika färger på spetsbandet och att skicka det kostar 12 kr i frakt.

2

Jag har ett såklart :-).

3

4

Denna snygga medaljong som går att öppna och sätta in ett kort är också en nyhet ifrån dem.

5

Jag har så svårt att välja bland alla vackra smycken så mitt hem är numer ganska så fyllt av deras smycken. Detta ljuvliga långa halsband med en dovt puderrosa kula med en tofs av kedja under kostar även det 299 kr. Armbandet som matchar till har dubbla rader av kedja med pärlor och bollar, kostar 269 kr.

6

Army kallas denna färg på hjärtat, kort kedja och kostar 269 kr.

7

Den söta puderrosa broschen till vänster kostar 89 kr.

Det mjölkiga lite glittriga armbandet kostar 179 kr.

Det rosavita armbandet kostar 299 kr.

Det vita och ljusgrå högst upp kostar 239 kr.

8

Till vänster ett långt halsband med en vacker pendent kostar 359 kr och det läckra armbandet bredvid kostar 299 kr.

 

Vill önska er alla en skön helg.

Kramar i massor

Melinda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Underbara halsband du har, det rosa med tofsar för 299:- kan man få se det på längden?
Skickar du saker också?
Mvh Johanna

mig & alice sa...

Hej Johanna.

Javisst skickar jag saker :-).
Om du mailar mig på melinda@migoalice.se så kan jag ta en bild på halsbandet och skicka dig så att du får se.

Kraam
Melinda