tisdag 5 juni 2012

Nu är det dags…

För vår Loppis :-).

Imorgon onsdag mellan kl. 11.00-16.00 på hemma hos mig och Sussie.

Jag har beställt bra väder och om det inte skulle bli så finns det iallafall tak över loppisen.

Jag har varit på min äldsta dotters Student idag i Stockholm så vi kommer verkligen ha att göra fram till öppning imorgon :-).

Jag sprang nyss över till Sussie för att plåta lite av det som hon håller på att plocka fram.

2

Läckra gamla kyrkbänkar behöver väl alla?

3

Det nybyggda garaget börjar redan bli fullt och mycket mer fylls på hela tiden.

4

Mindre saker finns ju också…

5

Lampor, speglar och tavlor…

6

Brickor till sommarens saftkalas…och mycket, mycket mer.

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna till kl 11.00 imorgon.

Apropå det så vill jag vädja till er att respektera tiden  så att vi hinner med det vi ska.

Kom nu ihåg att ta med en släpkärran imorgon ;-).

Jag hoppas att vi syns.

Varmt välkomna!

 

5 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Jösses, inte vilken loppis som helst må jag säga, snarare vacker inredningsbutik, detta blir inte svårt att bli av med, hoppas vädret är med er och ni kommer nog få många besökare, röd dag som det är och allt!!!! mari.

Annas hjärtan sa...

Hej! Ser ut att vara mycket fint - men hur hittar man? :-) Hälsningar Anna

Om Ett Hus sa...

Vad många fina saker ni såg ut att ha! :) Fanns flera saker jag skulle kunna tänka mig!

Tanjis sa...

Åh, nej. Varför hinner jag inte med en sväng till Dalarna imorgon?
Ser verkligen härligt ut, inga dåliga loppisgrejjor det där inte.
Älskar stolarna och det fina skåpet med glasdörrar på bilderna.

Lycka till, men tror inte det behövs (möjligtvis med vädret om inte annat).

mig & alice sa...

Anna, adressen är Skogsparken 4 i Säter. Svårt att förklara så här över cyberspace. I närheten av Åsgårdarna ( Säters gammelgård). Det bästa är ju förstås att ha en gps ;). Skyltar kommer ju att finnas men vet inte exakt var just nu. :)